»V subverzivni poziciji, da živimo, medtem ko vendarle ne živimo, Beton Ltd. ne pristaja na nobeno doslej ugotovljeno ali izbojevano gledališko formo (določene forme uspavajo določene vsebine), ampak smo se tokrat oprijeli redukcije kot osnovnega umetniškega principa, ki je povzročil nastanek predstavnine, kot delo definiramo sami.«
»Najden kamen je bil torej navdih, ne le v sami formi, ampak prej v premisleku, ki ga sproži prav njegova nenavadna oblika.«
»Umetniške forme so že po svoji naravi v nenehnem procesu spreminjanja, preobrazbe in rasti.«
»Umetnika privlačijo določene oblike, ne da bi sam vedel, zakaj je tako.«
»To ne pomeni več cest, več betona, več onesnaženja. Več narave in manj betona je tisto, kar svet trenutno nujno potrebuje.«
»Zakaj bi morali umetnine restavrirati? Zakaj ne moremo živeti s to rano? Zakaj bi morali pozabiti?«
»Mladi nočejo in ne potrebujejo ne nadzora ne kakršne koli oblike neposrednega vodenja od zgoraj navzdol. Živimo v obdobju, ko imajo občine preveč denarja in se zato obnašajo kot podjetniki. Denar imajo za beton, ne pa za ljudi«
»Sodobnost umetniškega dela ni pogojena z časom njegovega nastanka, ampak s tem, kako umetniško delo deluje v določenem času in prostoru.«
»Težko je reči, da ne bo več nobene nove predstave«
»V svojih delih se stalno zoperstavljam nevidnim pastem znotraj družbene ureditve, v kateri živimo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju